2010-02-02

Mama, mai tii minte...

...cand eram mica si imi luam tot timpul ursuletul cu mine, ca pe drum sa ma plictisesc si sa ti-l dau tie?
...si urmatoarea data cand ieseam povestea se repeta iar si iar?
...cand vorbeai cu mine si eu adormeam, iar tu continuai sa vorbesti singura?
...cand te trezeam, dand din picioare in somn?
...cand l-am primit pe Charlie?
...sau cand a venit Mimi la noi...
...sau cand am cumparat broscutele... mie imi era frica de ele, la fel cum lor le era frica de mine
...cand am fost doar noi doua in Satu Mare?
...si in Budapesta?
...si in Seini?
...cand am luat Nurofen sa putem dormi mai bine si ne-am trezit dupa 3 ore de somn crezand ca e dimineata?
...si se auzeau zgomote din pod
...cand am reusit sa o scoatem pe bunica afara din casa dupa ani buni
...cand ne certam si ne impacam in jumatate de ora?
...sau cand am fost la cinema !
...sambata, ne uitam la Winnie
...cand am plans ca s-a terminat Franklin?
...orezul cu carne, langa care puneai compot de prune si niciodata nu uitai sa spui ca "asa facea bunica mea"
...cand ma luai de mana in semn de "va fi bine"

...si mai sunt asa multe, mama, incat mi-ar trebui zile intregi sa scriu si tot nu as termina... Imi lipsesti enorm de mult.
 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com