2009-12-15

Probabil citesti acum aceste randuri, in momentul in care scriu, si stiu ca nici macar nu ar trebui scrise, pentru ca tu stii.
Iti mai aduci aminte cand am plans din cauza acelui el? Mi-ai sters lacrimile, mi-ai spus sa dorm, dupa care ai venit in camera mea si, grijulie cum erai de obicei, vroiai sa te asiguri ca nu plang. Lacrimile nu se puteau opri. Ai dormit in camera cu mine, pe cateva paturi intinse pe jos, sa fi sigura ca nu plang. Erai suparata pe el mai mult decat eram eu. Si merita. Si acum, datorita tie, nu-l primesc inapoi cu bratele deschise. Stiu ca iti faceai griji pt mine, chiar si cand nu o aratai. Si nu doar pt mine. Te trezeai noaptea, calcai haine si cautai lucruri care de fapt nu prea te intereseau in momentul respectiv pe internet, sa-ti stapanesti grijile. Si niciodata nu l-ai trezit pe tati. Il lasai sa doarma, pentru ca asa era mai bine pentru el, desi tu sufereai in interiorul tau. Tot timpul te gandeai la noi.
Te incapatanai sa dormi sambata mult. Nu te plangeai niciodata. Te uitai cu mine la Winnie, iar cand eram mai mica imi citeai subtitrarile de la filme. Povesteai cu mine pana adormeam. Si mereu imi spuneai "Povestea celor 3 purcelusi". Era preferata mea. Imi spuneai cand nu-mi statea bine cu ceva.  Iubeai asa cum n-am vazut pe nimeni iubind. Ascultai cu placere. Preferai sa taci decat sa jignesti. Imi spuneai lucruri care ma ajutau, fara sa te intreb. Ne impacam usor. Ma strangeai de mana, chiar si in ultima perioada. Nu m-ai lasat sa stiu multe, pentru binele meu. Te trezeai la 3 dimineata sa-l duci pe Charlie. Mi-ai dat exact atata libertate de cata aveam nevoie, desi atunci se intampla sa nu fiu de acord. Te intelegeai cu oricine f usor. Pentru ca asa erai tu, nu din dorinta de a fi pe plac ( mai stii cand, brusc, vanzatoarea a inceput sa-ti povesteasca viata ei? ) Daca cineva supara/jignea/se lua de o fiinta draga tie, nu treceai usor cu vederea. Nu tin minte sa fi spus vreodata ca ti-e frica. Fericirea pe care o exprimai putea fi asemanata cu cea a unui copil. Mereu priveai partea buna a lucrurilor, chiar si cand era mai putin de un sfert din cea rea. Imi lipsesti groaznic de mult.
 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com