2009-11-15

Pentru ca...

...mi-e un dor nebun de tine.
...in afara de tine, nimeni nu ma mai tine de mana.
...nimanui nu-i pasa asa cum iti pasa tie.
...tu esti tu si esti persoana care nu poate fi inlocuita niciodata.
...cei care ar putea fi aici, nu vor sa fie, iar tu, cea care ai vrea sa fi aici, nu poti fi.
...tu stii ca am plans fara sa-ti spun.
...te simt atat de vie incat imi vine sa te strig, asteptand un raspuns.
...lacrimile nu ma ajuta sa fiu mai aproape de tine.
...de fapt, nimic nu ma apropie de tine.
...reusesti tot timpul sa zambesti.
...de putin timp au trecut 7 luni.
...as lua micul dejun cu tine.
...ti-am mai spus vreodata cat imi plac dupa-mesele in care suntem doar noi doua acasa si afara ploua?
...mi-ar placea sa ne uitam impreuna la serial. Mereu ma amuzai cum luai totul in serios, de parca era real.
...mi-e dor sa-mi spui: "X va avea un bebelus !". Si te bucurai asa de mult incat aproape credeam ca voi avea un fratior.
...iti mai aduci aminte cand vorbeai si brusc aveai lacrimi in ochi? Apoi incepeam sa radem impreuna.
...mereu ma aperi.
...radeai cu mine, chiar daca poate nu era amuzant.
...imi spui cand gresesc, si nu uiti sa precizezi ca va fi bine.
...te iubesc.

1 comments:

Chopilu' Mic spunea...

cat de perfect suna unele fraze :X

 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com