2009-10-16


Inchid ochii... pentru ca e ca atunci cand te trezesti... esti intre vis si realitate si pentru o clipa... ai impresia ca visul e realitate. Inchid ochii pentru ca "soarele agatat dincolo de ferestre" nu e pentru mine. Nici o raza rumena de-a lui, nici intentia lui nebuneasca de a-mi nauci visele si nici macar dorinta de a-mi imbunatati ziua. Ii inchid, deoarece, acum... sunt langa tine, acum esti aici si imi vorbesti, in momentul asta am parte de atingerea ta... Nu ! Daca ma trezesc, totul ramane vis... o amintire uitata in galagia zeflemitoare a orasului. Inchid ochii, pentru ca, desi nu vad... sunt mai aproape de veritate. Sunt aici, cuprinsa intr-o lume onirica, inima pulsand sangele mai repede ca de obicei, adierea vantului reusind sa risipeasca orice urma de viata. Sunt aici si voi ramane... pana atunci cand visul va deveni realitate, iar soarele va fi o prezenta binevenita in viata mea.
 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com