2009-08-20

Cum?

Invata-ma sa calc in picioare trecutul si sa astept cu bratele deschise viitorul. Sa il intampin cu zambetul pe fata, sa spun "Cui ii pasa?", sa uit ca raspunsul e "Mie.", sa nu mai privesc in jos, sa nu-mi mai dau ochii peste cap, sa stiu saluta cu acel suras pe care orice femeie ar trebui sa-l aiba atunci cand saluta.
Invata-ma sa nu mai visez aiurea. Invata-ma sa nu uit ca acum e acum, nu ieri, nu maine, si acum trebuie trait ca niciodata. Invata-ma sa nu mai pun totul la suflet, sa nu mai iau totul personal, sa nu imi mai pese de persoane care nu ar da doi bani pe mine. Invata-ma sa deschid ochii, sa nu mai fie nevoie de alte persoane care sa ii deschida in locul meu. Invata-ma sa ma accept asa cum sunt. Invata-ma sa nu mai am complexe despre felul in care arat.
Invata-ma sa nu mai plang din toate maruntisurile, sa nu uit ca am probleme mai grave.
Invata-ma asa cum doar tu stii. Doar cateva cuvinte, doar o intrebare, care sa-mi ajunga la creier, la suflet si sa ma faca sa ma schimb pentru totdeauna.
 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com