2009-09-07

Mi-ar placea sa te cunosc. Sa stiu cum esti si cum gandesti. Mi-ar placea sa fiu ca tine. Puternic, sufletist, nepasator, ironic, inteligent, persoana aceea in care poti avea incredere deplina. Mi-ar placea sa vad prin tine. Sunt persoane pe care le cunosc mai bine decat pe tine, desi noi avem acelasi sange in vine. Mi-ar placea sa stiu cand ai avut ultima ta prietena, cum o chema, ce fel de persoana era. Sa iti cunosc prietenii mai bine. Mi-ar placea sa imi recomanzi o carte care mi-ar placea si mie. Mai mult ca orice, as fi foarte fericita daca nu ai fi uitat de basket.
Fiecare convorbire pe care o purtam ma face sa te admir mai mult. Datorita tie stiu cum te sinucizi cel mai sigur. Am glumit. Nu mai stiu care era metoda.
Oare tu m-ai privit vreodata altfel decat pe o sora mai mica?
 
 
Copyright © hukiya
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com